יום שני, 31 באוקטובר 2011

היה מעולה ותודה ששאלתם (ותודה גם לטלטוס)

מדריד הייתה מדהימה, תודה ששאלתם. נכון, לא זול, אבל העברנו שם כמה ימים מוצלחים מאוד. אני לא במיוחד טיפוס של אמנות, אבל אי אפשר היה לא להתרשם מכל המבנים היפים שלהם. אהבתי במיוחד את ארמון המלך – יש בו למעלה משלושת אלפים חדרים! כמובן שלא היינו בכולם, אבל העברתי שם בכיף שלי חצי יום, והייתי יכול גם יותר.
ומה חוץ מזה? יום אחד עשיתי סיור-מוזיאונים, והייתי במוזיאון המלכה סופיה, שיש בו ציורים של דאלי (חולה על הפסיכי הזה), ובמוזיאון הלאומי שלהם, שנקרא פרדו. את שאר הימים הקדשתי לטיולים בחוץ – יש להם המון גנים יפהפיים, כמו שאני אוהב, ועשיתי יום אחד בפארק המערבי ויום אחד בפארק המזרחי. לא עשיתי הרבה – פשוט הלכתי לאיבוד בין השבילים עם האייפד. זה ממש הזכיר לי סיור אמנות שעשיתי במסגרת איזה טיול של דילים לכריתים שעשיתי ב-2004.
התמונה הזו של דאלי תלויה לי בסלון.


ביום האחרון החלטתי לצאת קצת מחוץ למדריד, ונסעתי לעיר שקוראים לה סגוביה. את ההמלצה הזו קיבלתי מתומר מסוכנות טלטוס, שעזר לי לתכנן את הטיול, אחרת לא הייתי שומע עליה בכלל – וטוב ששאלתי. בסגוביה יש אקוודוקט מהתקופה הרומית, כנסייה שהייתה בעבר בית כנסת, והכי יפה – מצודה מדהימה, שממוקמת על פסגה של גבעה ונראית כמו מצודה שעפה בשמיים, ויש ממנה נוף מדהים על כל קסטיליה. חזרתי למדריד שלוש שעות לפני הטיסה חזרה הביתה.
היה מעולה, וכצפוי – עכשיו אני כבר מתחיל לחשוב על הטיול הבא. חשבתי אולי לקחת טיסה לתאילנד באזור פסח. יש לי חבר שהיה שם בחגים. בזמן שאני עשיתי חמישה ימים במדריד הוא עשה שלושה שבועות בתאילנד, לא חסך על עצמו בכלום, והוצאנו כמעט אותו סכום. אין לי עדיין מושג איך אני אממן את זה, אבל לחלום מותר, לא?