יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

טיול אל מזרח אירופה- טיולים מאורגנים לרוסיה או טיסות זולות לבודפשט


עובדה היא שרוב התיירים הישראלים מעדיפים בעת נסיעה לאירופה להתמקד בצד המערבי שלה. מדינות כמו גרמניה, אוסטריה וצרפת הרבה יותר מעניינות את הנופש הפוטנציאלי מאשר מקומות הנמצאים במזרח אירופה. עם זאת, הם ככל הנראה מפסידים כמה מהמקומות היפים ביותר שיש.


טיולים מאורגנים לרוסיה


אחת המדינות הממוקמות בצד המזרחי של אירופה, שחלקה אפילו ממשיך עד אסיה, היא רוסיה. רוסיה באמת משופעת במקומות נפלאים, אך אין ספק שהעיר המרתקת ביותר מכל היא עיר הבירה שלה, מוסקבה. וכדי להצליח וליהנות מכל הטוב של הבירה הרוסית, טוב תעשו אם תדאגו לקחת טיולים מאורגנים לרוסיה. במסגרת הטיול בעיר, בין אם זה יהיה היעד הראשון שלכם ובין אם לא, בכל מקרה תגיעו אל הקרמלין. בסמוך לכיכר האדומה עומד לו המבנה המרשים, שבנייתו החלה במאה ה-14. הבניין ששימש בעבר כמקום מושבם של המלכים בברית המועצות, משמש כיום כמקום מושבו של נשיא רוסיה, נוסף על אתרים דוגמת מוזיאון הנשקייה שמציג את אוצרות הצארים לאורך ההיסטוריה וארמון הפטריארך המשמש כמוזיאון לאמנות ותרבות רוסיה של המאה ה-17 הניצבים במקום. הטיול המאורגן יכול להימשך עם מספר אפשרויות, אחת מהן הוא מוזיאון פושקין לאומנויות יפות, המוזיאון הגדול ביותר ברוסיה כולה, המכיל קרוב ל-670 אלף יצירות אומנות החל מעתיקות שהובאו במיוחד ממצרים ועד אומנות מימי הביניים והרנסנס.

טיסות זולות לבודפשט


רוסיה היא לא המדינה היחידה במזרח אירופה שמתפארת בנופים מרשימים ובאתרים מרתקים בהם ניתן לבקר. עוד מדינה כזו היא רומניה, המציגה לכל הבא בשעריה את המקום בו לפי רוב נוחתים רוב התיירים, בודפשט הבירה. העובדה שניתן להשיג בקלות יחסית טיסות זולות לבודפשט, אף היא מוסיפה לכדאיות של טיול בעיר. השוק המקורה של בודפשט הוא שוק ססגוני, שיציע לכם מגוון רחב של דוכנים לממכר מזון, נוסף על דוכני תבלינים ומתנות מקומיות. בשוק תוכלו לטייל מיד לאחר הופעת אירופה מרתקת, שתיקח חלק בבית האופרה של בודפשט הסמוך למקום, שלא רק צפייה בהופעת אופרה במקום היא חוויה בו אלא גם ביקור פשוט.