יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

בתי מלון בטבריה או טיסות לאילת


טבריה או אילת? את השאלה הזו שואלים הרבה מאוד אנשים בבואם לצאת לחופשה. נכון שבמדינת ישראל יש שפע של ערים מרתקות עם אתרים מרשימים, כמו חיפה והגנים הבאהיים, תל אביב וחיי הלילה שלה או ירושלים והעתיקות. אך דומה שכדי לצאת לחופשה שקטה ומפנקת, האופציה צריכה להיות אחת מהערים האלה.

בתי מלון בטבריה


טבריה למשל היא אחת הערים עם מגוון המלונות הרחב ביותר שיש. החל מממלונות שנהנים מרמה סבירה במקרה הטוב של מתקנים, אך מצד שני גם המחירים זולים, ועד מלונות יוקרה ומלונות מפוארים, שככל הנראה למרות הביקור שם, המחיר שתשלמו על מלונות כאלה בעיר אחרת בארץ יהיה יקר הרבה יותר. כאמור, סוגי בתי מלון בטבריה הם רבים. מצד אחד תוכלו לשהות במלונות דוגמת קלאב הוטל והולידיי אין המיועדים יותר למשפחות וכוללים מלבד חדרים מרווחים בהם תוכלו לשהות עם כל המשפחה, גם ארוחות מסביב לשעון, בילויים בבריכה והפעלות המיועדות לילדים. מצד שני, בטבריה יש גם מלונות קצת יותר יוקרתיים ופחות משפחתיים, אפילו אקסקלוסיביים ניתן לומר, כמו מלונות בסגנון בוטיק שמיועדים בעיקר לזוגות או אנשי עסקים ופחות עבור ילדים שמגיעים עם הוריהם לחופשה. עם זאת, מי שמעוניין במעט גיוון יכול להשאיר את המלון בצד ולהקים אוהל על חוף הכנרת, מאחר ושינה בחיק הטבע היא עדיין אחד הדברים המהנים שיש, בטח שעל הכנרת.

טיסות או נסיעה לאילת?


גם באילת המלונות נחשבים לחלק מהמלונות הטובים בארץ, רק שהגעה אליהם היא כבר הרבה יותר קשה. אם לטבריה מעמיסים את המכונית ומגיעים לאחר זמן לא ארוך, לאילת כבר עומדות בפניכם כמה אופציות. כמובן שגם האופציה של להעמיס את המכונית ולנסוע דרומה עומדת על הפרק, אך לאחר יזע ודמעות אתם תבינו שכנראה זו לא הייתה ההחלטה הטובה בחייכם. הבחירה הטובה באמת היא באמצעות טיסות לאילת, כך שגם אתם נהנים מהדרך הקצרה ביותר שיש. דרך הפשרה בין הנוחות של הטיסה והמחיר הזול של לקחת רכב יהיה כנראה האוטובוס. נכון שזה עדיין יקח מספר שעות אבל כשמישהו אחר נוהג זה כבר הרבה יותר קל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה